SIKÇA SORULAN SORULAR
Ödeme Seçeneklerim Nelerdir?
Alışverişlerinizi kredi kartı, banka kartları, havale yoluyla ve kapıda ödeme seçeneği ile yapabilirsiniz.
Kredi Kartına Taksitlendirme Yapılabiliyor mu?
Butiksuat.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde Axess, Vakıfbank, Maximum, Card Finans & Advantage , Card Finans, Paraf, Bonus, Ziraat Bankası kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.
Tek çekim seçeneğini seçerek sipariş oluşturmanız halinde, sonrasında ekstra taksitlendirme işlemi yapılamamaktadır.
İletişim Bilgilerine Nasıl Ulaşabilirim?
Butik Suat iletişim bilgilerine aşağıda yer alan linkten ulaşabilirsiniz.
https://www.butiksuat.com.tr/iletisim
Bana En Yakın Mağazayı Nasıl Bulabilirim?
Size en yakın mağazamıza aşağıda yer alan linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.
https://www.butiksuat.com.tr/magazalarimiz
Alışverişim Güvenli midir?
Sitemizin sipariş sayfalarında site ile ziyaretçi arasındaki haberleşme 128 bit SSL standartında gerçekleşmektedir. Kredi kartı bilgilerinin siteden bankaya aktarılması ile ilgili güvenlik, bankanın sunduğu maksimum güvenlik ile gerçekleşmektedir.
Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde siz ve kredi kartını size tahsis eden banka haricinde hiçbir kişi , kurum ve kuruluş tarafından bilgilerinize ulaşamamaktadır.
Daha fazla bilgi için aşağıda yer alan linkten yararlanabilirsiniz.
https://www.butiksuat.com.tr/gizlilik-guvenlik
Hangi Kargo Firması Kullanılır?
İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size Yurtiçi Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır
Kargom Ne Zaman Elime Ulaşır?
Sezon ürünlerinden yapacağınız alışverişlerde, gönderiniz, siparişiniz bize ulaştıktan sonra en geç 5 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir.
Kampanya dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.
Siparişiniz kargoya verildiğinde, kargo takip numarası, tarafınıza sms ve e-posta ile gönderilmektedir. Kargo hareketlerinizi, kargonuzu kargo firmalarının internet sitesi üzerinden ya da Hesabım menüsü altındaki Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.
Tabii afetler, salgın hastalıklar, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.
Sipariş Teslimatında Adreste Yoksam Kargoma Nasıl Ulaşabilirim?
Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, kargo firması belirtilen adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzu bulunduğu şubeyi ziyaret ederek teslim almanız gerekmektedir.
Siparişime Ait Ürünün Stoğu Tükenebilir mi?
Butiksuat.com.tr üzerinden satışı yapılan ürünler mağaza stoklarımız ile sınırlıdır. Online ve mağazalarımız arası stok bilgisi kısa aralıklarla güncellenmektedir. Herhangi bir şekilde bu kısa süre içerisinde ürünün stoğu tükenmiş ise iade işleminiz gerçekleştirilerek, müşteri hizmetleri departmanımız kanalıyla tarafınızla iletişime geçilip,gerekli bilgilendirme yapılacaktır.
İade veya Değişim İşlemini Nasıl Yapabilirim?
Değişim
●Butiksuat.com.tr’dan almış olduğunuz ürünün değişim işlemlerini mağazalarımızdan faturanız ile gerçekleştirebilirsiniz, online olarak değişim yapılamamaktadır. Online değiştirmek istediğiniz ürünü iade edip, tercih ettiğiniz ürünün siparişini ayrıca verebilirsiniz. Ürün en kısa sürede sizlere ulaştırılacaktır.
● Abiye, mayo/bikini, ve aksesuar ürünlerinde değişim ve iade yapılamamaktadır.
İade
● Butiksuat.com.tr’dan aldığınız ürünü, teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde faturanız ile anlaşmalı kargo firmalarımızdan tarafımıza göndererek ücretsiz iade edebilirsiniz. Ürünü satın alırken ödediğiniz hizmet bedelleri (Kargo bedeli, Banka komisyonu vs.) iade edilmemektedir. Yalnızca ürünün tutarı hesabınıza iade edilecektir.
● Butiksuat.com.tr’dan aldığınız ürün, mağazalarımızdan iade alınamamaktadır. Sadece online birimimiz tarafından iade alınmaktadır. Mağazalarımızdan her zaman değişim yapabilirsiniz.
● Debit (banka) kartlar ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.
●Ürün iadesi için ürünün faturasıyla birlikte başvurulması, kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.
● Abiye,mayo/bikini ve aksesuar ürünlerinde değişim ve iade yapılamamaktadır.
İade Gönderim Nasıl Yapılır?
●Ürünleriniz tarafınıza iade formu ile gönderilmektedir.İade formu üzerinde iade talebinizi belirterek, iade etmek istediğiniz ürüne ait barkod numarası karşısına iade sebebini işaretlemeniz gerekmektedir.
●Ürünü geri gönderirken tarafınızdan doldurulmuş iade formu ve ürün faturası paketin içine eklenmelidir.
● Anlaşmalı kargo firmamızı kullanarak ürünlerinizi ücretsiz iade edebilirsiniz. Yurtiçi Kargo dışındaki kargo firmalarıyla yapılacak iadelerin ücretleri müşteriye aittir. Yurtiçi Kargo Anlaşma Kodu: 179724847
İade Adresi:
Butik Suat Merkez
Sahrayıcedid Mah. Batman Sok. No:25/C 34734 Kadıköy | İstanbul
Önemli Bilgi: Butik Suat mağazalarından alınan ürünlerin iade ve değişim işlemi online birimimiz tarafından gerçekleştirilememektedir.
İptal işlemini nasıl yapabilirim?
Siparişlerinizi kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. Mail yoluyla [email protected] veya 0850 307 1014 müşteri hizmetleri hattımızdan veya 0 532 792 23 47 numaralı whatsapp hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.
İnceleme prosedürünüz hakkında bilgi alabilir miyim?
Fatura tarihini takip eden 14 iş günü içerisinde, inceleme talebiyle, satın alındığı mağazaya ve online birimimize iletilen her ürün, incelemeye alınarak, üretici firmalarda üretim ve kalite kontrol ekipleri tarafından incelenmektedir.
●Faturası bulunmayan ürünler için inceleme işlemi yapılamamaktadır.
●Üründe üretime dayalı bir hata tespit edilmesi halinde, iadesi alınmaktadır.
●Ürünlerin kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.
●Kullanıma bağlı oluşmuş ve hatalı temizleme işlemleri nedeniyle zarar görmüş ürünlerin iade alınması mümkün değildir.
●Mağazadan satın alınan ürünler online mağazaya inceleme için gönderilememektedir. Gönderim yapılması durumunda herhangi bir işlem yapılmadan tarafınıza geri gönderilecektir.
İade/iptal ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılır?
Ürünün durumunun iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade işlemi başlatılır. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün ücreti tarafınıza iade edilir. Bu süre Butik Suat’a iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar. İade talebiniz onaylandığında ve kredi kartınıza ürün tutarı iade edildiğinde ise sizlere e-mail kanalıyla bilgilendirme yapılmaktadır.
İade yapıldıktan sonra tutarın hesaba geçmesi banka tarafından belirlenmektedir. Bu konuda bankanızdan bilgi talep edebilirsiniz.